οι Ανθρωποί μας

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΡΑΣ

Υπεύθυνος ΚΔΑΠ
Απόφοιτος της φιλοσοφικής σχολης Ιωαννίνων με παιδαγωγική κατάρτιση και ιδιαίτερη κλίση στις νεότερες θεωρητικές επιστήμες.Η εμπειρία του στη διδασκαλία παιδιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και η εθελοντική του δράση και πολυετης ενασχόληση με παιδιά με ειδικές ικανότητες, του έχει δώσει τη δυνατότητα να προσεγγίζει με τον κατάλληλο τρόπο τις διαφορες συμπεριφορές των παιδιών και το πως αυτα αλληλεπίδρουν με το οικογενειακό τους περιβάλλον.
Έχοντας αναλάβει το οργανωτικό κομμάτι του φορέα αποβλέπει σε μια υγιή και καρποφόρα συνεργασία μεταξύ προσωπικου, γονέων και παιδιών.​

ΕΛΕΝΑ ΔΡΟΥΓΚΑ

Απόφοιτη Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Έχει 13 συνεχόμενα έτη εμπειρίας σε ποικίλους εκπαιδευτικούς φορείς όπως ΚΕ.Δ.Α.Π., Δημόσιο σχολείο, Δημόσιο ΙΕΚ, Ιδιωτικό σχολείο (Αρσάκειο). Η συνεχής επιμόρφωση της καθώς και η χρόνια εμπειρία της, την κάνουν ειδική στην διαχείριση μιας ομάδας παιδιών καθώς και στην επιμόρφωση και ενασχόληση τους με πολλαπλές εκπαιδευτικές-δημιουργικές δράσεις. Παράλληλα, η μακροχρόνια συμμετοχή της σε σεμινάρια θεατρικής αγωγής και η ενασχόλησή της με το σχέδιο, τη μουσική και τα εικαστικά, την καθιστούν ικανή στο να βοηθήσει τα παιδιά, μέσω της υλοποίησης παιδαγωγικών προγραμμάτων, να αναπτύξουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες.

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Απόφοιτη Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.Η συνεχής επιμόρφωση της μέσω σεμιναρίων σε θέματα σχετικά με τα εικαστικά , τις φυσικές επιστήμες και τη διαχείριση συναισθημάτων την καθιστούν ικανή στην ενασχόληση της με τα παιδιά με ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που προάγουν τη δημιουργικότητα τους και εξελίσσουν τις ικανότητες τους. Μεσα απο την αγαπη της για τη μουσική και το χορό μπορεί να μεταδώσει στα παιδιά τα οφέλη της ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας.

ΧΑΡΗΣ ΓΚΕΚΑΣ

Απόφοιτος της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών. Με εμπειρία στην εκπαίδευση σε ιδιωτικό σχολείο και σε μαθητές κάθε ηλικίας στο μάθημα της Πληροφορικής και με επιμορφώσεις πάνω στον τομέα του, διαμορφώνει τη διδασκαλία του με τρόπο τέτοιον, ώστε να κρατάει τους μαθητές σε εγρήγορση και να τους δίνει διαφορετικά κάθε φορά κίνητρα για μάθηση. Όντας και ο ίδιος από μικρός σε συνεχή τριβή με τους υπολογιστές, τόσο σε ψυχαγωγικό, αλλά και σε εκπαιδευτικό πλαίσιο, αντιλαμβάνεται την ψυχολογία του μαθητή και χρησιμοποιεί τα ερεθίσματά που δέχεται, επιτυγχάνοντας τους διδακτικούς στόχους.

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΠΛΑΤΣΙΟΥ

Αποφοιτη Παιδαγωγικου Τμηματος Δημοτικης Εκπαιδευσης Πανεπιστημιου Ιωαννινων με μεταπτυχιακο στις Νεες Τεχνολογιες και Ερευνα στη Διδακτικη της Φυσικης στο τμημα Φυσικης. Ερευνα και ενασχοληση κατα τη διαρκεια των σπουδων με θεματα Ειδικης Αγωγης. Παρακολουθηση σεμιναριων σχετικα με τη διαπολιτισμικη εκπαιδευση και αλλων παιδαγωγικων θεματων.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων(κλασσική ειδίκευση).Από το 2014,ασχολείται με την διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων τόσο σε μαθητές πρωτοβάθμιας,όσο και σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,παρέχοντας εθελοντικά υπηρεσίες σε διάφορες δομές της πόλης,χρησιμοποιώντας νέες μεθόδους που καθιστούν την μελέτη δημιουργική και ποιοτική,έτσι ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα και να μάθουν περισσότερα.Έχοντας παρακολουθήσει πληθώρα εκπαιδευτικών σεμιναρίων,σχετικών με τη συναισθηματική νοημοσύνη,τα όρια,τη διαφορετικότητα,είναι σε θέση να συνεργαστεί με τα παιδιά,βοηθώντας τα να κατανοήσουν αρκετά πράγματα για τον εαυτό τους και να χτίσουν στέρεες σχέσεις με τους γύρω τους.

Μέσα από την ενασχόληση της με το θεατρικό παιχνίδι και την συμμετοχή της σε ομάδες την τελευταία 3ετία,δημιουργεί μαζί με τα παιδιά μέσα από την τέχνη,έναν κόσμο μαγικό.Τα παιδιά βρίσκουν τον τρόπο και τον χώρο να συνδεθούν με τα άλλα παιδιά,να δώσουν,να πάρουν,να συνεργαστούν και να μάθουν μέσα από την εμπειρία και το βίωμα,χρησιμοποιώντας και τις 9 νοημοσύνες που διαθέτουν. Η παρουσία της σε παιδικές κατασκηνώσεις και η αλληλεπίδρασή της με τα παιδιά όλων των ηλικιών,την καθιστούν ικανή να οργανώσει και να υλοποιήσει,ένα απόλυτα διασκεδαστικό πρόγραμμα για τα παιδιά.

ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΡΙΟΥΝΗ

Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Η πολύχρονη εμπειρία της σε χώρους ψυχαγωγίας, δημιουργικής αποσχολησης και εκπαίδευσης παιδιων προσχολικης και σχολικής ηλικιας την καθιστούν ικανή να συμβαλει στην βιωματική μάθηση και πνευματική καλλιέργεια των παιδιών. Έχοντας παρακολουθήσει σειρά βιωματικών και θεωρητικών σεμιναρίων μπορεί ως παιδαγωγός να αντιληφθεί και να ανταποκριθεί στους ανάγκες μιας ομάδα παιδιών.

ΚΑΚΑΖΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έχει ασχοληθεί με την χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην Διδασκαλία έτσι ώστε να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών. Μέσα από μια πληθώρα σεμιναρίων σχετικών με την σωματική άσκηση των παιδιών τα βοηθά να χρησιμοποιούν το παιχνίδι για να ασκούνται,να δημιουργούν,να εκφράζονται και να διασκεδάζουν.

ΜΑΡΙΑ  ΔΑΣΚΑΛΟΜΑΡΚΑΚΗ

Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εχει παρακολουθήσει πληθώρα σεμιναρίων , συνεδρίων και επιμορφωτικών προγραμμάτων σχετικών με την ειδική αγωγή, σε όλο το φάσμα της , κατακτώντας ετσι την ικανότητα να ασχολείται με την μελέτη και τη δημιουργική απασχόληση παιδιων τοσο με μαθησιακές δυσκολίες όσο και με ειδικές ανάγκες. Ειναι κάτοχος διπλώματος στη Νοηματικη γλώσσα καθώς και στη γραφή τυφλών,Braille, διερευνώντας και καθοδηγώντας ετσι τα παιδιά σε διαφορετικές μορφές επικοινωνίας (σωματικες/εκφραστικες).

ΠΑΤΣΙΟΥΡΑ ΒΙΡΓΙΝΙΑ

Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων, με ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Από το 2014 εργάζεται ως δασκάλα στον Ιδιωτικό τομέα ενώ  παράλληλα έχει εκπονήσει σεμινάρια  παιδαγωγικού χαρακτήρα και είναι κάτοχος διπλώματος «Διακοσμητή Εσωτερικών χώρων». Τα τελευταία χρόνια έχει δουλέψει σε εργαστήρια κουκλοθεάτρου και κατασκευών και ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού, καθώς έχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα του Εθνικού Θεάτρου με τίτλο «Το θέατρο στην εκπαίδευση». Στόχος της είναι να μορφώνεται συνεχώς και η ίδια, ώστε να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες της εποχής και των παιδιών.