οι Ανθρωποί μας

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΙΜΠΡΑΣ

Υπεύθυνος ΚΔΑΠ
Απόφοιτος της φιλοσοφικής σχολης Ιωαννίνων με παιδαγωγική κατάρτιση και ιδιαίτερη κλίση στις νεότερες θεωρητικές επιστήμες.Η εμπειρία του στη διδασκαλία παιδιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και η εθελοντική του δράση και πολυετης ενασχόληση με παιδιά με ειδικές ικανότητες, του έχει δώσει τη δυνατότητα να προσεγγίζει με τον κατάλληλο τρόπο τις διαφορες συμπεριφορές των παιδιών και το πως αυτα αλληλεπίδρουν με το οικογενειακό τους περιβάλλον.
Έχοντας αναλάβει το οργανωτικό κομμάτι του φορέα αποβλέπει σε μια υγιή και καρποφόρα συνεργασία μεταξύ προσωπικου, γονέων και παιδιών.​

ΕΛΕΝΑ ΔΡΟΥΓΚΑ

Απόφοιτη Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Έχει 13 συνεχόμενα έτη εμπειρίας σε ποικίλους εκπαιδευτικούς φορείς όπως ΚΕ.Δ.Α.Π., Δημόσιο σχολείο, Δημόσιο ΙΕΚ, Ιδιωτικό σχολείο (Αρσάκειο). Η συνεχής επιμόρφωση της καθώς και η χρόνια εμπειρία της, την κάνουν ειδική στην διαχείριση μιας ομάδας παιδιών καθώς και στην επιμόρφωση και ενασχόληση τους με πολλαπλές εκπαιδευτικές-δημιουργικές δράσεις. Παράλληλα, η μακροχρόνια συμμετοχή της σε σεμινάρια θεατρικής αγωγής και η ενασχόλησή της με το σχέδιο, τη μουσική και τα εικαστικά, την καθιστούν ικανή στο να βοηθήσει τα παιδιά, μέσω της υλοποίησης παιδαγωγικών προγραμμάτων, να αναπτύξουν τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες.

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Απόφοιτη Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.Η συνεχής επιμόρφωση της μέσω σεμιναρίων σε θέματα σχετικά με τα εικαστικά , τις φυσικές επιστήμες και τη διαχείριση συναισθημάτων την καθιστούν ικανή στην ενασχόληση της με τα παιδιά με ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες που προάγουν τη δημιουργικότητα τους και εξελίσσουν τις ικανότητες τους. Μεσα απο την αγαπη της για τη μουσική και το χορό μπορεί να μεταδώσει στα παιδιά τα οφέλη της ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας.

ΓΕΩΡΓΑΝΟΥ ΗΛΙΑΝΑ

Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων καθώς και του μεταπτυχιακού προγράμματος Γλωσσικής Εκπαίδευσης σε πρόσφυγες και μεταναστες. Η ενασχόλησή της με τα παιδιά μέσα από διάφορους κύκλους επιμόρφωσης είτε στην διδασκαλία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είτε στην δημιουργική απασχόληση και συναισθηματική εξάσκηση μαζί τους την καθιστούν ικανή να αναπτύξει τις δεξιότητές τους και να διευρύνει τους ορίζοντές τους.Επίσης, ύστερα από την επαφή με τον κλάδο της ειδικής αγωγής και αναπτυξιακών διαταραχών έχει εξασκηθεί στο να αντιμετωπίζει δυσκολίες γλωσσικών προβλημάτων αλλά και ψυχολογικών εντάσεων. Με την έφεση στις ξένες γλώσσες, σε πρωτοπορίακες μεθόδους μάθησης μέσω ιππασίας, καθώς και σε χορευτικές και μουσικες ικανότητες ωθεί τα παιδιά στην ανάπτυξη συλλογικότητας, δημιουργικότητας και φαντασίας.

ΜΠΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ

Απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, της Σχολής Επιστημών Αγωγής, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με Βαθμό Άριστα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Προσχολική Εκπαίδευση με ειδίκευση στον Σχεδιασμό, την Υλοποίηση και την Αξιολόγηση Προγραμμάτων Προσχολικής και Πρωτοσχολικής Εκπαίδευσης, καθώς και υποψήφια διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Έχει συμμετάσχει σε ποικίλα επιστημονικά σεμινάρια και ημερίδες. Η διδακτική της εμπειρία προκύπτει από την εργασία της σε νηπιαγωγεία, σε θερινά σχολεία και σε χώρους ψυχαγωγίας παιδιών. Η εμπειρία της με τα παιδιά και η διαρκής επιμόρφωσή της την καθιστούν κατάλληλη να διαχειριστεί με αποτελεσματικό τρόπο μια ομάδα παιδιών και να φέρει εις πέρας ποικίλες παιδαγωγικές δραστηριότητες. Η επιμόρφωσή της σχετίζεται κυρίως με θέματα που αφορούν τη φυσική αγωγή, το παιχνίδι και τη σπουδαιότητά του ως διδακτικό μέσο. Επομένως, μέσα από τις ποικίλες μουσικο-κινητικές δραστηριότητες θα μπορέσει να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτυχθούν ολόπλευρα, να μάθουν και να εκφραστούν.

ΧΑΡΗΣ ΓΚΕΚΑΣ

Απόφοιτος της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών. Με εμπειρία στην εκπαίδευση σε ιδιωτικό σχολείο και σε μαθητές κάθε ηλικίας στο μάθημα της Πληροφορικής και με επιμορφώσεις πάνω στον τομέα του, διαμορφώνει τη διδασκαλία του με τρόπο τέτοιον, ώστε να κρατάει τους μαθητές σε εγρήγορση και να τους δίνει διαφορετικά κάθε φορά κίνητρα για μάθηση. Όντας και ο ίδιος από μικρός σε συνεχή τριβή με τους υπολογιστές, τόσο σε ψυχαγωγικό, αλλά και σε εκπαιδευτικό πλαίσιο, αντιλαμβάνεται την ψυχολογία του μαθητή και χρησιμοποιεί τα ερεθίσματά που δέχεται, επιτυγχάνοντας τους διδακτικούς στόχους.

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΠΛΑΤΣΙΟΥ

Αποφοιτη Παιδαγωγικου Τμηματος Δημοτικης Εκπαιδευσης Πανεπιστημιου Ιωαννινων με μεταπτυχιακο στις Νεες Τεχνολογιες και Ερευνα στη Διδακτικη της Φυσικης στο τμημα Φυσικης. Ερευνα και ενασχοληση κατα τη διαρκεια των σπουδων με θεματα Ειδικης Αγωγης. Παρακολουθηση σεμιναριων σχετικα με τη διαπολιτισμικη εκπαιδευση και αλλων παιδαγωγικων θεματων.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

Απόφοιτη του τμήματος Φιλολογίας του πανεπιστημίου Ιωαννίνων(κλασσική ειδίκευση).Από το 2014,ασχολείται με την διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων τόσο σε μαθητές πρωτοβάθμιας,όσο και σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,παρέχοντας εθελοντικά υπηρεσίες σε διάφορες δομές της πόλης,χρησιμοποιώντας νέες μεθόδους που καθιστούν την μελέτη δημιουργική και ποιοτική,έτσι ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν καλύτερα και να μάθουν περισσότερα.Έχοντας παρακολουθήσει πληθώρα εκπαιδευτικών σεμιναρίων,σχετικών με τη συναισθηματική νοημοσύνη,τα όρια,τη διαφορετικότητα,είναι σε θέση να συνεργαστεί με τα παιδιά,βοηθώντας τα να κατανοήσουν αρκετά πράγματα για τον εαυτό τους και να χτίσουν στέρεες σχέσεις με τους γύρω τους.

Μέσα από την ενασχόληση της με το θεατρικό παιχνίδι και την συμμετοχή της σε ομάδες την τελευταία 3ετία,δημιουργεί μαζί με τα παιδιά μέσα από την τέχνη,έναν κόσμο μαγικό.Τα παιδιά βρίσκουν τον τρόπο και τον χώρο να συνδεθούν με τα άλλα παιδιά,να δώσουν,να πάρουν,να συνεργαστούν και να μάθουν μέσα από την εμπειρία και το βίωμα,χρησιμοποιώντας και τις 9 νοημοσύνες που διαθέτουν. Η παρουσία της σε παιδικές κατασκηνώσεις και η αλληλεπίδρασή της με τα παιδιά όλων των ηλικιών,την καθιστούν ικανή να οργανώσει και να υλοποιήσει,ένα απόλυτα διασκεδαστικό πρόγραμμα για τα παιδιά.